מדיניות החברה, תשלומים ואספקה, מדיניות החברה.

תנאי תשלום

  • ניתן לשלם בכרטיס האשראי עד 10 תשלומים.
  • ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית בתשלום 1.
    פרטי החשבון לביצוע העברה:
    רהיטי אשור; בנק לאומי לישראל -10 ;סניף 904; מספר חשבון:290300/88

יש לשלוח העתק העברת התשלום לדוא"ל: ashurfurniture@gmail.com  בציון שם וטלפון.
תנאי אספקה

  • מוצר המסומן כקיים במלאי יסופק תוך 14 ימי עסקים, בהתאם לאזור מגורים.
  • מוצרים המסומנים כחסרים במלאי יסופקו עד 90 ימי עסקים מיום קבלת אישור בכתב ומותנים בתיאום טלפוני, בהתאם לאזור מגורים.
  • ימי עסקים הינם ימים מראשון עד חמישי, לא כולל ימי שישי, שבתות וחגים.
  • אנו עושים את מירב המאמצים לזירוז מועדי האספקה ,אך הדבר תלוי בספקים שונים ואין ביכולתנו להתחייב בשמם ולשאת באחריות על איחורים מסיבות שונות.
  • במידה ולקוח מבצע איסוף עצמי, אין כל אחריות על המוצר.
  • אספקת המוצרים תתבצע לכתובת הרשומה בהזמנה. לכל מוצר יש זמני אספקה שונים המופיעים בתיאור המוצר. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית כפי שיוגדרו מעת לעת על ידי מערכת הביטחון וגורמי האכיפה, הספקים יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוח במקום קרוב ומקובל, אשר יתואם עימו מראש.
  • מחירי ההובלה מתייחסים לאזורים שונים מבאר שבע שבדרום ועד הקריות שבצפון. לאזורים רחוקים במיוחד כמו אילת, ערד או אזורים מעבר לקו הירוק ישנה תוספת תשלום.
  • במידה ולא ניתן לעלות את המוצר במדרגות או בעזרת המעלית ויש צורך בהזמנת מנוף, הלקוח יישא בתשלום מלא עבור שירותי המנוף.

מחירון הובלה והרכבה:

תאור המוצר כמות הובלה בלבד הובלה והרכבה

הערות:

  • המחירים בטבלה לעיל מתייחסים להובלה בבניין עם מעלית ו/או בלי מעלית עד קומה 2.
  • תוספת מחיר לכל קומה נוספות 50 ₪ לקומה
  • המחירים כוללים מע"מ
  • התשלום יבוצע ישירות למוביל/מרכיב במזומן בלבד.

אחראיות:

אחראיות על מוצרים – שנה 1 מיום אספקת המוצר.

במידה והלקוח עושה איסוף עצמי – אין אחראיות על המוצר

ביטולים:

הזמנה שבוצעה ואושרה ע"י החברה – ניתן לבטל טלפונית תוך 24 שעות ממועד ביצוע

ניתן להחזיר את המוצרים תוך 7 ימי עסקים מיום האספקה באריזה מקורית בלבד.

לא ניתן להחזיר מוצר שאריזתו פתוחה/פגומה ו/או לאחר הרכבתו.

אין החזר דמי משלוח.

מדיניות החזרות וביטולים
דמי ביטול

דמי הביטול באתר הינם 10 אחוז משווי העסקה או 150 ש"ח הנמוך מביניהם. דמי ההובלה של המוצר אל בית העסק הספק ייעשה ע"י הלקוח ועל אחריותו. אין החברה אחראית לפגמים העלולים לקרות במקרה של הובלה עצמית ו\או הרכבה עצמית או הובלה עצמית בשל החזרה של הלקוח.

א. כל הרוכש מוצר באתר רהיטי אשור (להלן "החברה") בכתובת האינטרנט http://www.ashur.co.il/ רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 .חוק הגנת הצרכן
ב. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לרהיטי אשור, באמצעות פקס: 02-6433344
ו/או באמצעות שליחת הודעה למערכת קבלת פניות הנמצא באתר.
ג. תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.
ד. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת
ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ,
תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 10% ממחיר המוצר או 150 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
אם קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר למחסני החברה, על חשבונכם.
ה. אין החחברה אחראית לפגמים העלולים לקרות במקרה של הובלה עצמית  או הרכבה עצמית או הובלה עצמית בשל החזרה של הלקוח ואין להזיז ארונות ורהיטים מהמקום בו מתקיני החברה הרכיבו את המוצר בפעם הראשונה אחרת תוקף האחריות פג אלא עם הסכמתם של נציגי החברה
ו.לא יתקבלו מוצרים פגומים . המוצר חייב להיות באריזתו המקורית בלבד וללא שום נזק או פגם מכל מין וסוג. באם נעשה המשלוח יחוייב הלקוח בדמי המשלוח זאת גם אם ביטל את הזמנתו ובתנאי שהמשלוח יצא לדרכו . לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהחברה נתנה את הסכמתה מראש. הזמנות במידות מיוחדות וצבעים מיוחדים שהוזמנו לא ניתן לבטל.
מובהר, כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע כל נזק שיגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
החברה רשאית לבטל עסקאות על דעתם במקרים הבאים בלבד:
נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות יהווה ראייה לכאורה לנכונות הפעולות.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני.
ז. דעו: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם,
לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של החברה לתבוע את נזקיה בשל כך.
על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
ח. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן
ט. לא ניתן להחזיר מוצרים שנקנו מהתצוגה.